zondag 1 juli 2012

Hello

Geschreven door Anette

Hello!

Hallo allemaal, vanaf vandaag mag ik ook regelmatig een stempelwerkstuk van mijn hand op het Creabest-blog laten zien.
Ik ben Anette van den Berg en ik ben gek op werken met stempels, inkt en meer. Sommigen van jullie zijn mij vast al eens tegen gekomen in de winkel of op het Art Specially Event in Zeist.
Ook staat er sinds kort een "moodboard" van mijn hand in de prachtige etalage!
Ik vind het super om nu ook bij het DT van Creabest te horen. Lang leve de inspiratie. Ik heb een aantal stempels mee gekregen om eens flink mee te stoeien en hier is mijn eerste bijdrage:

Gefotografeerd in "my Garden".

Neem een stukje Specialty Stamping Paper van Ranger en kleur dit met Distress Stain. Voeg enkele kleuren distressinkt toe m.b.v een blending tool. Stempel de tekst met zwarte inkt in de hoek. Drogen met de heattool. Laat enkele druppels water op je werkstuk vallen en droog daarna weer met de heattool. Beïnkt de grote stempel met distress embossing inkt en strooi er CLEAR embossingpoeder overheen. Verwarmen met de heattool. Gebruik een inkblendingtool en/of markers om extra kleur aan te brengen, daar waar geen embossingpoeder zit. Matten op een stukje zwart cardstock en eventueel versieren met embellishments (eigen voorraad). Plak het geheel op een witte kaart en poets de randjes geel.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Archival-inkt:  Jet Black
-Distress-inkt: mustard seed, rusty hinge, peeled paint, walnut stain, distress embossing inkt
-Distress-stain: Scattered straw
-Distress-markers: Walnut stain, rusty hinge, crushed olive, black soot
-Clear embossing poeder
-Specialty stamping paper
-Stempel van TPC studio: secret garden collage


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen