dinsdag 10 juli 2012

Een kleinigheidje

Geschreven door Gerda Heijne-Hartsuiker

Voor één van de vele zwangere dames in mijn omgeving heb ik een kleinigheidje gemaakt.Voor mijn schoonzusje maakte ik een klein doosje waar een paar sokjes in past.



Eerst heb ik doosje uitgesneden en gevouwen. Voordat ik het doosje in elkaar heb gelijmd, heb ik eerst de 'versieringen' op het doosje gemaakt. Op de zijkant heb ik tekststicker van Tim Holtz gebruikt. Ook heb ik sterretjes op het doosje geplakt. Hiervoor heb ik adhesive cardstock gebruikt. Ideaal voor kleine vormpjes die anders lastig te lijmen zijn! Tenslotte heb ik er pareltjes op geplakt.

Gebruikte materialen van Creabest:
- designpapier
- adhesive cardstock
- pareltjes
- teksten Tim Holtz











Design id #25944
3/07/2012

 Meer informatie over dit materiaal vind je hier

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten