zondag 8 juli 2012

Een kaart met doorkijkje

Geschreven door Linda de Bruin

Een romantisch kaartje waarbij ik als achtergrond het papier van Meadow lark heb gebruikt, zodat ik direct een bewerkte achtergrond had. De randen links en boven heb ik bestempeld met swirls. Verder een bloemen stempel met panpastels bewerkt met bijpassende kleuren panpastels, daarmee heb ik tevens cremekleurige bloemen gekleurd.

De met versamark gestempelde bloemen heb ik eerst gekleurd met violet panpastel en daarna kleuraccenten gegeven met de magenta als een schaduw.De panpastel die te ver buiten de bloemenstempel kwam heb ik weggegumd, super gemakkelijk.

Photobucket

Photobucket

Het zachte geel in de bloemen heb ik verder gebruikt in het cardstock om te matten en het geborduurde randje. Het raam heb ik uitgesneden met de silhouette en met distress ink gekleurd met sommige stukken opgeschuurd. Zo kreeg het een beetje een vintage uitstraling.

Groetjes, Linda

Gebruikte materialen van Creabest:
- Cardstock kraft
- Prima marketing Meadow lark
- Panpastel violet tint, bright yellow green shade, magenta, diarylide yellow tint,
- Primamarketing innoscence flowers
- Stempels; cling stamps meadow lark, hero arts clings - etched flowers
- Versamark inkt
- Distress ink frayed burlap & pumice stone

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen