dinsdag 3 juli 2012

Drie maal is scheepsrecht.

Geschreven door Anette

De veelzijdigheid van dit soort stempelsets is enorm. Daarom nog een kaartje met dezelfde stempelset. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Be├»nkt de stempel met verschillende kleuren distressmarkers. Maak meerdere afdrukken, waarbij je de stempel steeds weer opnieuw inkleurd. ( Vergeet niet je stempel te "beademen")Druk de stempel af en toe af zonder extra in te kleuren. (Maar wel extra beademen) Stempel een tekst met zwarte inkt. Mat je kaartje op een wit stukje kaartkarton. Poets de randjes in bijpassende kleuren voordat je het op elkaar plakt. Plak dan het geheel op een vierkante witte kaart. Ik heb sommige bloemetjes voorzien van glitterlijm, maar glossy-accents kan natuurlijk ook heel goed.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Distressinkt
- Distressmarkers
- Archivalinkt: Jet Black

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. hoi Anette, ook deze is weer supermooi geworden, de andere twee heb ik al mogen bewonderen. Misschien kom ik ook nog eens zo ver, ik blijf m'n best doen. gr Edith.

    BeantwoordenVerwijderen