maandag 11 juni 2012

Pan Pastels, meer mogelijkheden

Geschreven door Boukje

Sinds ik mijn Pan Pastels heb, ben ik steeds aan het proberen wat ik er nog meer mee kan!



 Het Manilla label bewerkte ik met een borderstempel, gestempeld met Versamark en Pan Pastels. De bloemen, de achtergrondstempel, de vlinder, zelfs het witte kant en fibers moesten eraan geloven, alles bewerkt met Pan Pastels :)

Tip:
Soms heb je bloemen in je verzameling, die steeds blijven liggen omdat ze niet de goeie kleur hebben. 'k Heb ze bewerkt met Pan Pastels en daarna bespoten met (zelfgemaakte) Glimmermist!

Ook dit mannenkaartje maakte ik met Pan Pastels door de achtergrond te bewerken met Versamark en stempels en masks.


Deze laatste is een probeersel, 'k was aan het spelen met de Pan Pastels en de Mistable Mask. Door steeds te verschuiven en verschillende kleuren te gebruiken, kreeg ik dit patroon...




Gebruikte materialen van Creabest:
-Manilla kraft tag #8 groot,
-Personal Impressions Clearstamp set Borders,
-Fiskars All Years Greetings,
-Prima Flowers #11 Essentials,
-Pan Pastels Diarylide Yellow, Permanent Red, Raw Umber,
Kaisercraft Kant White,
-Kraft cardstock,
-Tekst in de achtergrond: Personal Impressions Love That Binds,
-Hero Arts Mounted Rubber Stamp Splatter,
-tekststempel friday StudioG, in de winkel bij de kassa,
-Pan Pastels Raw Umber, Black, Ultramarine Blue, Titanium White,
-Hampton Art Cling Vintagage Portraits.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen