dinsdag 19 juni 2012

Ouders

Geschreven door Carla

Een trouwfoto van mijn ouders vond ik wel heel goed passen bij dit mooie papier van Kaiserkraft en als ondergrond heb ik een vel kraft gebruikt. En dat bewerkt met inkt en stempels

Omdat ik de randen wat te kaal vond heb ik ze bewerkt met distress inkt de kleur wallnut stain daarna heb ik met de zelde kleur inkt met een tekst stempel willekeurig langs de rand gestempeld.
Heb daarbij de stempel zonder clearblok gebruikt waardoor je makkelijker kleine stukjes kan stempelen.
de spetters heb ik gemaakt met perfect pearl mist en dan niet spuiten maar het dopje losdraaien en met het slangetje tikken op je papier (misschien niet gelijk op je lo proberen maar even oefenen op een kladje ) En nog een bruine inkt uit een flesje.
De stempel gebogen vasthouden en in de inkt drukken (dus niet de hele stempel) en stempelen maar
Gebruikte materialen van Creabest:
kaiserkraft these days family

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen