woensdag 20 juni 2012

Een paar tags

Geschreven door Margreet

Omdat het zo leuk ging met de canvassen hier nog een paar tags.

Deze tag heb ik gekleurd met pan pastels, erg leuk spul om mee te werken. Ik heb verschillende tinten roze gebruikt en de randen bewerkt met distress ink.

Deze tag heb ik eerst bewerkt met 2 kleuren glimmermist. Daarna heb ik er een mask opgelegd en de gaten van de mask ingesmeerd met gesso. Als je de mask er dan afhaalt hou je een mooie relief over. Dit moet eerst drogen voor je verder kunt. Ik heb 'm afgewerkt met vlinders, gestempeld met de vlinderstempels van Eline's huis en verschillende kleuren paarse distress ink. Het lint is ook gekleurd met een paarse distress ink en water.

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
Tag 1:
- manilla tag size 8
- panpastels roze tinten
- cijferstempel
- stipjesstempel
- distress ink vintage photo Ranger
- Tim Holtz Idea-ology Adornments
- Tim Holtz Idea-ology Baubles
- Tim Holtz Idea-ology Accoutrements Fanciful
- Tim Holtz Idea-ology Jump Rings
- Tim Holtz Idea-ology Swivel Clasps
- Tim Holtz Idea-ology Lavish Trimmings
Tag 2:
- manilla tag size 8
- glimmermist
- gesso
- minimask
- vlinderstempels Eline's huis - verschillende soorten paarse distress ink van Ranger
- Tim Holtz Idea-ology Baubles
- Tim Holtz Idea-ology Lavish Trimmings
- Tim Holtz Idea-ology Ornate Plates
- Tim Holtz Idea-ology Mini Fasteners
- Tim Holtz Idea-ology Jump Rings
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten