vrijdag 22 juni 2012

Een doos bewerken met PanPastels

Geschreven door Boukje

Vaderdag is al geweest, maar ik wil deze nog even laten zien.


Mijn cadeautje voor vaderdag kwam van bol.com. Ik heb de adressticker eraf gehaald en de doos bewerkt met Masks en zwarte PanPastels. De tape (afplakband voor aquarel) bestempelde ik met Versamark en tekststempels. En ook de bloem is met PanPastels zwart gemaakt. Zo vond ik het leuker om cadeau te geven!


Gebruikte materialen van Creabest:
-PanPastels black,
-Mistable Mask,
-Mask Mini Swiss Dots,
-Personal Impressions Clearstampset Borders,
-Kaisercraft tekststempel Script,
-Personal Impressions Love That Binds,
-Prima Flower Essentials,
-Maple leaf green.

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen