dinsdag 5 juni 2012

Distress canvas

Geschreven door Margreet

Tijdens een cropdagje bij mij thuis met 2 scrapvriendinnen had ik zin om lekker te gaan kliederen en dit is het resultaat:

Ik heb foto's gebruikt van de fotoshoot die ik voor moederdag kreeg. Ik heb de canvas eerst ingesmeerd met gesso en toen beplakt met restjes papier. Daarover heen heb ik weer een dun laagje gesso gesmeerd zodat je het motief van het dessinpapier nog wel vaag kunt zien. Vervolgens heb ik met verschillende kleuren distress ink kleur aangebracht op de gesso. Met zwarte stazoninkt een paar stempelafdrukken aangebracht en daarna met een mask van Prima Marketing en gesso de muur en de ruiten gemaakt. Als laatste de canvas verder aangekleed met roosjes, vlinders, hartjes, zuilen en kartonnen shapes. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Gebruikte materialen van Creabest:
- studio gesso wit
- distress ink de kleuren: broken china, worn lipstick, victorian velvet, shabby shutters en vintage photo
- masker mini bricks
- masker mini harlequin
- masker mini splats
- corrugated shapes
- resist canvas van Prima Marketing
- fairytale roses coral van Prima Marketing
- giant rhinestones van Glitz Design
- bloemen vinetta meadow lark van Prima Marketing
- mounted rubber stam splatter
- mounted stempels boom, bingokaart, klok, cijfers, letters en rondjes

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen