zondag 24 juni 2012

Copicmarkers met korting

Geschreven door Linda de Bruin

Met al het herfstweer buiten is het heerlijk om binnen creatief aan de slag te gaan en met mijn copicmarkers te kleuren. Toevalling zijn de markers ook nog met flinke korting te koop.



Photobucket


De doilie van het kraftpapier is van Maya road. De overige rondjes en blaadjes heb ik met de silhouette uitgesneden. Het blauwe rondje heb ik extra bestempeld met de plattegrond stempel uit de stempelset van Happy travels.

De wolkjes heb ik eerst met potlood getekend, met een prikpen gaatjes geprikt, de potloodtekening uitgegumd en daarna met wit borduurzijde stiksteekjes gemaakt. Om het zeilthema toch een beetje te laten terugkomen heb ik een platteknoop rechtsonder op de kaart geplakt.
Tot de volgende keer.

Groetjes, Linda

Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier Glitz design - Happy travels
- Kraft cardstock en wit cardstock
- Stempel Glitz design - happy travels clear stamps
- Die cuts kraft doilies (Maya road)
- Distress marker walnut stain en faded jeans
- Distress ink frayed burlap
- Tim Holtz vial labels
- Copicmarkers; E00, E17, E18, E19, E25, E40, E41, E43, E47, E49, W1, W3, B34, B91, B93, BG10, BG70,BG72, BG75, R59, YG99



Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen