dinsdag 8 mei 2012

Winnaars bingo!

Geschreven door Berthine

Sorry, het is mij door computerproblemen niet gelukt om gisteravond de uitslag te plaatsen, mijn excuses. Maar hierbij alsnog de winnaressen:

1: Kim de Lange
2: Nancy Aper
3: Aartje
4: Annemarie Hoolhorst
5: Tamara Hagenbeek

Bingo gehaald? Stuur ons even een email met je adresgegevens, zodat we de prijs deze week op kunnen sturen.

Geen bingo gehaald, maar wel meegedaan? Zet dan bij je volgende bestelling in de webwinkel bij de opmerkingen bingo en we stoppen nog een leuk kleinigheidje bij de bestelling. Kom je liever naar de winkel? Geen probleem, zeg het dan even terwijl je afrekent. Uiteraard is dit alleen geldig voor mensen die hebben meegedaan aan de bingo en éénmalig.


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd mede-winnaars!!! en hier is oudste superblij......moest van haar meedoen aan de bingo...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    Gefeliciteerd mede-winaars ik vondt het super leuk om mee te doen en ik wil creabest bedanken voor de prijs.

    groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste winnaars, proficiat met jullie te gekke prijzen.

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk!! Gefeliciteerd voor ons allemaal! Berthine bedankt! Groetjes, tamara H.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Berthine, wat een leuk weekend heb je ons allemaal bezorgd, dank je wel voor de leuke prijs. Mede winnaars ook van harte gefeliciteerd. Ik heb inmiddels mijn adres gemaild.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd allemaal.
    Er komen super leuke prijzen jullie kant op volgens mij, veel plezier er mee.
    Er zal vast nog wel weer een bestellinkje van mij komen denk ik, dus ik zal er aan proberen te denken om Bingo te vermelden.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd allemaal met jullie prijs, veel plezier ermee.....
    En een bestelling doe ik binnekort weer, en als ik er aan denk zal ik er BINGO bij schrijven :)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen