woensdag 2 mei 2012

Nationale Scrapbook Dag 2012

Geschreven door Berthine

... of eigenlijk internationale scrapbook dag. Sinds 1994 wordt op de eerste zaterdag in mei in de VS nationale scrapbook dag gevierd, met crops, uitdagingen enz. en langzaamaan is deze dag steeds internationaler geworden. Wij doen uiteraard ook mee!

Voor dit jaar hebben we de plannen wat uitgebreider gemaakt. Omdat NSD nu samenvalt met bevrijdingsdag, en ik me voor kan stellen dat het daardoor voor sommige mensen wat lastiger in te plannen is, vieren wij NSD van vrijdag t/m zondag.

Allereerst krijg je van vrijdag t/m zondag 20% korting op ons hele assortiment, in de winkel én in de webwinkel.
In de winkel organiseren we 5 mei een NSD cropdag. Op deze dag mag je de hele dag bij ons in de winkel komen scrappen (kaarten maken en stempelen mag van ons ook, ookal is het nationale scrapbook dag). Je mag daarbij ons gereedschap gebruiken, inclusief big shot met een heleboel Tim Holtz stansen en al onze stempels en inkten. Ook de Silhouette Cameo staat voor je klaar en Bauke of ik willen alles wel voor je snijden. Opgave doe je via de knop 'workshops' bovenaan de website.

Op de website organiseren we een aantal wedstrijden en zijn er extra uitdagingen voor de laddercompetitie.
Informatie hierover kun je vinden op ons forum, waar vanaf vrijdag ook de opdrachten te vinden zijn.

Als laatste organiseren we op zaterdag en zondag een scrapbook-bingo hier op ons blog. Daarover plaats ik bovenaan het blog een apart bericht.

Kortom, we gaan er een enorm gezellig weekend van maken!

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk!
    Ben benieuwd naar de opdrachten en probeer ik er zeker wat van te maken.
    Jammer, maar ik kan nog steeds niet naar de winkel komen, dus jammergenoeg moet ik de cropdag dan wel missen.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoo jammer dat we niet in de buurt wonen voor de workshop!
    Heel veel succes en aanloop toegewenst!
    hartelijke groetjes,
    Claire en Karin Joan

    BeantwoordenVerwijderen