woensdag 16 mei 2012

Groots

Geschreven door Inge

Groots met een zachte G, de concerten van Guus Meeuwis. In 2007 ging ik er heen met een paar vrienden en het was geweldig!





Op het papier van Pink Paislee - Spring Jubilee staan prachtige taferelen. Ik heb ervoor gekozen om de mooie plaatjes op het papier zichtbaar te houden door de foto's in de bovenrand te plaatsen. Ik heb naast het felgekleurde papier gebruik gemaakt van de chipboardvormen uit de serie en de verpakking waar deze figuren inzaten (hier heb ik de vlaggetjes van gemaakt). De randen van de foto's heb ik licht geschuurd met een schuurmaatje.


Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier van Pinck Paislee - Spring Jubilee
- Chipboard stickers uit deze serie
- Eyelets
- Kraft Tags van Tim Holtz

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen