zondag 6 mei 2012

Bingowoord zondag 22.00 uur

Geschreven door Berthine

Het woord van dit uur: stempel

Wanneer je dit woord in je lijstje had gezet, streep je deze af. Zodra je alle woorden op jouw lijstje hebt afgestreept, plaats je als reactie 'Bingo' en mail je 'Bingo' naar berthine@creabest.nl
De eerste 5 mensen die bingo hebben dit weekend, winnen een leuk prijsje.

Dit was het laatste woord, dus mocht je nog bingo hebben, mail dit dan snel nog. 9 woorden goed? ook dan mag je mailen om de laatste prijzen te verdelen. Morgenavond maken we het lijstje met winnaars bekend.
Geen bingo gehaald? Jammer, maar kom hier toch morgenavond even kijken, we hebben wellicht een verrassing voor je. 

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames......ik moest er nog eentje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dit was niet erg productief...moet er nog steeds twee:O

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, dit was echt spannend, super, proficiat hé Aartje, we zijn nu toch bij de eerste 5 hoop ik!! nog een afwachten tot morgen, of zou het toch gelukt zijn?? denk het wel, joepie! een wonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, en dan is het spannend en toen kreeg ik eerst een error. Scrapoochi ook gefeliciteerd met je bingo.
    Wat was dit leuk zeg, wij hebben met het hele gezin steeds woordjes verzameld,
    Erg leuk.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik win normaal nooit iets, dit is een leuke compensatie voor de pech die ik had in Zeist, had een leuke Magnolia workshop gedaan, werkje mooi bewaard in een roze plastic tasje, op einde v dag laten liggen en iemand had het meegepikt! deze week merkte ik pas dat er nog een leuke stempel in dat zakje zat! dus ik ben nu toch wel blij! groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd bingo winnaars!
    Ik ben helaas blijven steken op 8 woordjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. scrapoochi volgens mij zit je bij de eerste vijf want je moest in het reactie veld ook bingo zetten dus kon je wel volgen wie er bingo had.

    groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moest er ook nog eentje! Gefeliciteerd allemaal! Groetjes, Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke afsluiter van het weekend! nog veel scrapplezier iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd hoor dames.
    Ik moest er gewoon nog 3 en was het geluk dit keer niet met mij.
    Maar ik wens jullie heel veel plezier met jullie mooie prijsjes hoor, want die zien er prachtig uit.
    Berthine, bedankt voor het organiseren en het beschikbaar stellen van deze mooie prijzen.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik moest er nog maar 2!! :( Maar ik vond het erg leuk om mee te doen.
    Gefeliciteerd hoor dames!!

    groetjes,

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd allemaal....:)
    Ik moetst er nog 3....

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen