maandag 9 april 2012

trouwdag van nijn schoonouders


Happy family

de paasdagen heb ik heerlijk in mijn hobbyhok doorgebracht, het was koud en vies nat weer dus niets hield me tegen.

ik had nog papier van Fab scraps en een oude foto uit 1943

en voor ik er erg in had was ik aan het distressen stempelen en embossen.

Ik heb een grote taart onderding met dusty concord distress inkt van Tim holtz en de tool de silhouet aangebracht op het cardstock, daarna met grote cirkel uit het design papier gesneden en uit een ander een rand geponst een kleinere taartvorm op het cardstock geplakt,foto een oud distres randje gegeven, lintje erbij.

Verder de teksten, radartjes en klokken gestempeld en gestanst. Met Vintage photo distresspoeder en inkt een oude look gemaakt .

Uiteindelijk is het dit geworden




Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen