maandag 23 april 2012

strandfoto

Geschreven door Carla

Ik had al papier voor de foto van mijn zusje en haar vriend maar toen dit papier voorbij kwam was het snel duidelijjk dat ik van plan ging veranderen.
En het glazine papier van Tim holtz waar ik de bloemen van gemaakt heb past er ook weer super bij (dit was duidelijk een blij momentje ;) heb je soms wel dat alles klopt)
Maar ik zal mijn schoenen weer aantrekken en vertellen wat ik gedaan heb.
Alle randen zijn gedistresd met de distresser en geinkt met walnut stain. De bloemen heb ik gemaakt van glassine papier de bloemen heb ik gestanst en daarna gekreukt en nog bewerkt met de distress inkt walnut stain en een brad erdoor om ze bijelkaar te houden
Gebruikte materialen van Creabest:
- pink paislee   Londen Market - Notting Hill
-                     Londen Market - Kensington
-                        Londen Market - Curiosities
-                      Londen Market - Royal Charm
-                      London Market - Chipboard Buttons
-Tim Holtz Idea-ology Kraft Glassine
-Tim Holtz Idea-ology Journaling Tickets
-Tim Holtz Paper Distresser
-Distress Ink Walnut Stain
-Distress Ink Tattered Rose (voor de knopen)


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen