zaterdag 7 april 2012

PanPastels




Tijdens de workshop van Sharon Laakonen van Prima Marketing hebben we gewerkt
met PanPastels. Eigenlijk kan ik alleen maar zeggen wat een geweldig product zeg.
Afgelopen week mocht ik een starterset ontvangen om mee aan de gang te gaan.
Creabest krijgt ze natuurlijk ook in het assortiment en komend weekeinde
kan je ze van dichtbij bewonderen op het Art Specially Event in Zeist.

PanPastels zijn pastels in een schroefbakje, en niet in krijt vorm, wat als grote voordeel 
geeft dat de kleuren super te mengen zijn. Ze mengen net als een verf. Je werkt
alleen "droog".

PanPastels bied heel veel mogelijkheden in onderstaande video
laat ik zien hoe je met PanPastels kan werken op Resist Canvas, en hoe het reageert 
op versamark inkt. Ook geef ik een aantal tips hoe je met de verschillende tools kan werken


De verschillende soorten tools


Gebruikte materialen van Creabest:
PanPastels staan op dit moment nog niet in de webwinkel, hou de website in de gaten.



Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

4 opmerkingen:

  1. Dat lijkt mij ook wel wat om daarmee aan de slag, leuk zeg!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg interessant uit, ik zal de site in de gaten houden!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn handen jeuken om er mee aan de slag te gaan...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is heel leuk, maar hoe vikseer je het papier dat het niet meer afgeeft.

    BeantwoordenVerwijderen