woensdag 11 april 2012

Een LO gemaakt met hetgeen op mijn hobbytafel lag.

Geschreven door Hanny

























Met het papier van My Mind's Eye, Follow your Heart, Be Amazing heb ik een mini-boekje gemaakt. Dit boekje zal ik later in de week plaatsen. Er moet eerst nog het een en ander ingescand worden en gefotografeerd worden voordat ik het hier kan laten zien.
Toen dit boekje af was, lagen er nog allerlei restjes papier op mijn hobbytafel. Het leek me leuk om te proberen hier een LO mee te maken.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier van My Mind's Eye, Follow Your Heart, Be Amazing (- Be the Best, Fly & Soar, Be Striped, Ephemera, Soulful)
- Decorative brads van MME, Follow your Hear, Be Amazing
- Distress ink, vintage photo
- Tim Holtz Alterations Tag & Bookplates
- Tim Holtz Alterations die vintage lace
- Tim Holtz Idea-ology Film Strip Ribbon

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen