woensdag 11 april 2012

After Eight uit een Lilybeedesigndoosje

Geschreven door Boukje

Naar het voorbeeld uit de Cards Much and more heb ik dit After Eight doosje gemaakt als cadeautje voor mijn moeder.  Het papier van Lilybeedesign heeft een mooie frisse uitstraling!


-Begin met een strook van 27x14 cm en ril deze op 6,5-13-19,5 en 26cm.
-De bodem moet iets kleiner zijn dan de doosomtrek, daarom heb ik van het patroon 8,5x8,5 een klein strookje afgeknipt, anders paste het er bij mij niet in (mijn karton was iets dikker) Ril alle kanten op 1cm. en knip elke hoek één keer in.
-De deksel is 10,5x 10,5cm, rillen op 2cm, knip elke hoek één keer in en plak vast.
*Plak eerst dessinpapier voor het in elkaar plakken!


-De opening aan de voorkant heb ik aan de onderkant laten zitten, zodat het 'deurtje' open kan.
-Op de bodem heb ik een verhoginkje gelegd (5,5x7cm, ril aan de korte kant op 1cm.) Nu blijven je After Eights mooi in het doosje(schuin naar achteren) en kun je er gemakkelijk één uitpakken.



Gebruikte materialen van Creabest:
-Papier Lilybeedesign Head over Heels:
*Smitten,
*Crush,
*Swoon,
-Blaadjes als in de herfststans van Tim Holtz,
-Distress Ink Vintage Photo.


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen