vrijdag 9 maart 2012

Omzetten afbeelding naar snijbestand

Geschreven door Gerda Heijne-Hartsuiker

Het omzetten van afbeeldingen naar een snijbestand was voor mij één van de redenen om een Silhouette te kopen. Op de foto zie je een broek die ik aan heb als ik naar Zumba ga. De broek heb ik 'gepimd' met heattransfer van Silhouette.




Eerst heb ik via google logo's gezocht van Zumba. Nadat ik de bestanden heb opgeslagen en geimporteerd in de Silhouette studie heb ik er snijbestanden van gemaakt (onder staat de link naar de uitleg op de site). Vervolgens heb ik de afbeeldingen op mijn broek gestreken. Bij de eerste wasbeurt was ik bang dat ik het er niet goed opgestreken zou hebben, maar naar tig wasbeurten zit het materiaal er nog steeds mooi op!

Gebruikte materialen van Creabest:
- heat transfer flocked white

Gebruikte designs:


Meer informatie over dit Silhouette materiaal vind je hier:
- heat transfer
- omzetten afbeelding naar snijbestand

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

3 opmerkingen:

  1. Ziet er supergaaf uit. Zo heb je dus een uniek kledingstuk :)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow !!! dat is mooi !!


    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supercool!
    dat moeten we ook eens proberen.
    liefs,
    C&KJ

    BeantwoordenVerwijderen