zaterdag 10 maart 2012

Nieuwe layouts in de winkel

Geschreven door Margreet

Het is bepaald geen straf om in een winkel met allemaal nieuwe spullen te mogen scrappen. Gisteren was het weer zover. Ik heb drie nieuwe layouts gemaakt voor in de winkel. Als eerste was Pink Paislee-London Market aan de beurt:

Als achtergrondvel heb ik het vel Addington gebruikt. Vervolgens sneed ik een paar randen uit het vel Curiosities en bewerkte de randen met een pons. Uit het vel Sping Jubilee-Shinding sneed ik een mat voor de foto. Ook deze randen bewerkte ik met een pons. In het zakje Ephemera zitten heel veel papieren embellishments voor het versieren van je layout. Ik heb een aantal ervan gebruikt voor deze layout, zoals de vlaggetjes, de vlinder, de label, het kopje en de kroon. Erg leuk spul! Nog wat bloemetjes toegevoegd en een stukje lint. Alle randen zijn bewerkt met distress ink, vintage photo.
Gebruikte materialen van Creabest:
- Pink Paislee: Londen Market, de vellen:Addington en Curiosities
- Ephemera
- het vel Shinding uit de serie Spring Jubilee
- miniroosjes
- bloemen van Petaloo: canterbury roses teal
- distress ink vintage photo
- bloemen van Prima Essentials Floral Embellishments 11 - Pixie Glen
- stukjes geblokt lint
- bloemen van Petaloo, canterbury roses vanilla
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen