woensdag 7 maart 2012

Een print & snijbestand van Silhouette

Geschreven door Linda de Bruin

Bij Silhouette kun je print & snijbestanden downloaden; printen, snijden en klaar voor gebruik. Ik heb ienemienemutte gedaan en heb de vogelkooi gedownload.
Het is verrassend prettig en ook wordt ook super uitgesneden. (schouderklopje voor mijn silhouette ;-) )

Photobucket


Elke dinsdag zet ik ook "silhouette" in mijn agenda om even het gratis bestandje te downloaden. Heel vaak zitten daar geweldige bestanden tussen. Deze week bijvoorbeeld een kalender.
Het gratis rolbloem-bestandje van 2 weken terug combineerde geweldig bij de bloemen van het printbestand.


Photobucket


Dit zijn de silhouettebestanden die ik heb gebruikt






Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier Studio Calico; classic
- Cardstock straw, white, leapfrog en blossom
- Stempel kaiserkraft; script
- Memento inkt; cocoa
- Distress ink; frayed burlap, broken china en worn lipstick
- Tim Holtz; sanding grip (schuurblokje)

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart,leuk dat Vogelkooitje, ga een kijkje nemen in de Shop.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart... gaaf zeg dat vogelkooitje, helaas heb ik geen printer!

    BeantwoordenVerwijderen