zondag 5 februari 2012

Printery (Prima Marketing) boekje

Geschreven door Margreet

Hier is dan het miniboekje van Prima Marketing, Printery, waarvan ik eerder deze week een sneakje liet zien. Het boekje is gevuld met oude foto's van mijn familie. Ik vind die oude foto's zo mooi en ik zit dan ook geregeld in de schoenendoos bij mijn vader te snuffelen. Helaas weten we niet van alle foto's meer wie het zijn maar daar zijn ze niet minder mooi om! Ik hoop dat jullie het boekje mooi vinden. Het zijn wel heel veel foto's hoor! Dus neem er een lekker kopje koffie/thee bij met wat lekkers!


Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- papier van Prima Marketing, Printery Collection:
- folio
- negative
- signature
- pressman
- bloemen die bij de printery collection horen
- stukje kant
- distress ink van Ranger, vintage photo
- ink blending tool
- tacky glue
- distress embossingink van Ranger
- distress embossingpoeder vintage photo
- heattool
- distress ink Ranger evergreen bough
- corrugated shapes Jilli Bean hearts en frames
- stans gadget gears van Tim Holtz
- stans hardware findings van Tim Holtz
- adage tickets van Tim Holtz Idea-ology
- lint/kant lavish trimmings van Tim Holtz
- kraft tags
- salvage stickers crowded attic Tim Holtz
- sprocket gears Tim Holtz idea-ology
- stazon inkt jet black
- stazon inkt blazing red
- stazon inkt forest green
- paper distresser
- diverse stempels van Tim Holtz
- stempel van Kaiserkraft keys
- stempel van Kaiserkraft postzegelrand
- stempel Glitz dance in sunshine
- stempel van Viva Decor, my paper world
- stempels Tea Time van Eline's winterhuis
- Tim Holtz idea-ology minifasteners
- de cinch
- binding wire
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. echt ontzettend mooi gedaan!! het werkt prachtig met de oude foto's! Liefs, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SU-PER-GAAF!
    en veel werk zeg!
    mooi hoor.
    liefs,
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen