woensdag 15 februari 2012

October Afternoon.

Geschreven door Hanny

Het papier Boarding Pass vind ik erg geschikt om vakantiefoto's te scrappen.
Ik heb het gebruikt voor een spread. Het lijkt me ook leuk om dit papier te gebruiken voor een mini-album met allerlei embellishments gemaakt van dit papier.



Gebruikte materialen van Creabest:
Papier van October Afternoon (Boarding Pass--> Venice, Hongkong, Tokyo, Sydney en de Shape stickers)
Tim Holtz Idea-ology Film Strip Ribbon

Mocht je met dit papier aan de gang gaan, let dan even op als je het blad Sydney gebruikt. Let niet alleen op de stippen. Maar er staat hier (niet goed zichtbaar) ook nog een tekst op. Het zou jammer zijn als je dit stippenpapier op z'n kop plakt. Helaas was ik wel zo dom dit te doen en ontdekte dit pas nadat ik de LO ingescand had en hem uitvergroot op mijn beeldscherm zag. Dom, dom, dom....

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Leuke vakantie layouts en inderdaad is het papier van deze serie geweldig hiervoor. Ben benieuwd naar je minmi album.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen