donderdag 9 februari 2012

Lachen naar het vogeltje

Geschreven door Inge

Vorig jaar mei waren Roy en ik een weekendje in Parijs. Onder de Eiffeltoren maakten we zelf enkele mooie foto's van ons samen. Op deze foto kijken we allebei naar boven, geen idee waarom en waarnaar maar het is wel een erg grappige foto geworden.





Bij deze foto past het papier van Basic Grey: Kissing Booth natuurlijk perfect. Vorige maand heb ik bij Crebest een Silhouette Cameo gekocht en ook deze kon ik nu mooi gebruiken. Ik heb de titel, het 'fotolijstje' en de border onderaan de pagina met de Cameo gesneden. Ik hier hiervoor zelf de bestanden gemaakt. De hartjes heb ik uit het papier van de lijn Kissing Booth geknipt, ik heb er telkens 2 op elkaar gestikt. Verder heb ik een aantal randjes met glitters bewerkt.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier: Basic Grey: Kissing Booth en witte cardstock

- Kant
- Silhouette Cameo
- Tim Holtz Paper Distresser
- Tim Holtz tickets

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. Mooi geworden Inge! We waren bijna gelijk met plaatsen van ons bericht :)
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, zeg! die hartjes werken goed.
    En dat vogelhuisje is zooo schattig. Waar heb je die van?
    groetjes,
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen