zaterdag 18 februari 2012

Geboorteslinger

Geschreven door Gerda Heijne-Hartsuiker

Onlangs heb ik hier een rompertje voor Milan laten zien. Bij het rompertje had ik ook een geboorteslinger gemaakt. Leuk om voor het raam te hangen of straks op de slaapkamer van de kleine. In dit geval heb ik hem gemaakt van stof en heb ik de heat transfer gebruikt. Maar je kunt het zelfde natuurlijk ook maken met mooi design papier en adhensive vinyl.



Eerst heb ik van stof de letters geknipt en in elkaar genaaid. Vervolgens heb ik ze aan een band gemaakt. Daarna heb ik met de Silhouette de letters gesneden uit flocked white heat transfer. Eerder knipte ik dit soort letters met de hand, maar het is toch super dat je met de Silhouette zulke mooie strakke letters kunt snijden! Tenslotte heb ik de letters op de stof gestreken.

Gebruikte materialen van Creabest:
- White flocked heat transfer
Meer informatie over dit materiaal vind je hier

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen