zaterdag 4 februari 2012

a dream come true


al weer ruim een jaar geleden is Jasper getrouwd met zijn grote liefde Sonya uit Peru in het koude kikkerlandje. De foto's lagen er al een tijdje maar kon niet het juiste papier vinden, tot ik dit zag. de tekst heb ik in drie talen geschreven, omdat Sonya's moedertaal Spaans is en Jasper natuurlijk Nederlands werd er in het begin voornamelijk Engels werd gesproken.


gebruikte materialen:

Het papier is van Fabsraps de lijn high tea, verder met distresstain de bloemen gekeurd wat glitter er op. De stansjes ik dacht van Marian Design. Vlindertjes is ook een stans maar weet het merk niet meer.






-
-
-
-

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Mooie LO met erg mooi papier.
    Ik ga toch eens verder neuzen naar dat merk, ik ken het eigenlijk niet, maar ik vind het erg mooi van kleur zo.

    BeantwoordenVerwijderen