woensdag 11 januari 2012

Wintertags.

Geschreven door Hanny

Met Kerst heb ik een druiventak voor het raam gehangen met allemaal Kerstlabels hieraan.
Omdat ik dit zo gezellig vond staan, heb ik nu een aantal labels gemaakt rondom het thema winter om aan deze tak te hangen. Het papier van Littles Yellow Bicycle, Winter Twig is ontzettend mooi om te gebruiken bij dit thema winter. Ik heb zelfs al een voorraadje papier extra ingeslagen om volgend jaar de kerstkaarten van te gaan maken.
Voor het ophangen van de labels heb ik overal een ijzerdraadje door gehaald. Aan dit ijzerdraadje heb ik verschillende blauwe kraaltjes geregen.
Dit ijzerdraadje hangt weer met een touwtje aan de tak. Zo draaien de labels een beetje. Daarom heb ik voor- en achterkant van de labels versierd.

Wil je de foto's groter bekijken, dan moet je even op de foto klikken.

De kraaltjes aan het ijzerdraadje:

De labels die aan de tak hangen:
Soms zijn de embellishments wat groot voor hetgeen je maken wilt. Een oplossing is dan om de embellishments te halveren. Dit heb ik bij bovenstaande label (de sneeuwster rechts) gedaan.




Een label met een foto:









Gebruikte materialen van Creabest:
- papier Little yellow Bicycle, serie Winter twig (winter stripe, winter plaid, winter twig, winter woods)
- chipboard shapes van Little yellow bicycle winter twig
- journaling cards van Little yellow bicycle winter twig
- cardstock wit en donker bruin
- distress ink (faded jeans en broken china)
- Creatable Eline's Winterhuis Mistletoe
- Tim Holtz Decorative Strip Die Vintage Lace
- Tim Holtz tags & bookplates
- Tim Holtz Idea-ology Ornate Plates

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen