zondag 22 januari 2012

Montmartre

Geschreven door Inge

Een tijdje geleden werd ik door Creabest benaderd of ik als gastdesigner enkele lay-outs wilde maken. Dat doe ik natuurlijk met alle liefde en plezier. Ik mag gaan werken met de nieuwste lijnen uit de webshop, helemaal leuk natuurlijk! Voor deze lay-out heb ik gekozen voor het nieuwe papier van My Mind's Eye: Kraft FunDay.






Als basis heb ik een vel cardstock gedistressed met de Paper Distresser en heb ik dit vel op een vel kraft geplakt. Daarna heb ik enkele vellen kraft en één vel dessinpapier gebruikt om de lay-out verder op de bouwen. Ik heb een stukje vellum gebruikt waaruit ik rondje heb geponst, vervolgens heb ik de strookjes met de gaatjes ook gebruikt op de lay-out. Vellum kun je het beste vast zetten met nietjes of met Tacky Glue, deze lijm droogt namelijk doorzichtig op.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier van My Mind's Eye: Kraft Funday
- ColorCore Cardstock: Cityscape
- Vellum
- Bloemen van Petaloo: Chantilly Velvet Hydrangeas Sage
- Crop-A-Dile
- Tim Holtz Paper Distresser
- Lijm: Tacky Glue en Memory Zots Small

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Mooie layout Inge en wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen