vrijdag 27 januari 2012

Kaart 3 met Tim Holtz Technieken

Na 2 drukke dagen in de winkel gewerkt is het dan toch geluk vandaag video 3 te bewerken.
Had wel erg mazzel moet ik zeggen woensdag kwam er een grote doos vol met Copics en aanverwante binnen. En Gisteren een doos vol met Tim Holtz Spullen.
Kan zeggen dat je je dan echt niet hoeft te vervelen.

Terug naar de kaart en de video.

Dit is het resultaat geworden met de technieken van Tag 3.
Hoe deze kaart gemaakt is .....

De parels aan het einde van de video plak ik op met de pick me up tool van Silhouette.
Deze tool bevat een soort kneedgum waarmee je heel makkelijk kleine onderdelen kan oppakken.

Voor deze kaart heb ik de materialen gebruikt die ook gebruikt zijn met Tag 3 (christmastag)

In de video gebruik ik alcohol inkt om de parels op kleur te brengen, hiervoor kan je ook de refills van Copic gebruiken.

Gebruikte materialen van Creabest:
Distress inkt, Distress tool, manilla cardstock, distress refills, cut-n-dry, stanzen, stempels, lint, pearls,


Creative groetjes

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi weer Lydia!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, wat is dat gemakkelijk zelf te maken zeg, bedankt voor de duidelijke uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen