donderdag 5 januari 2012

Dreaming

Geschreven door Margreet

In mijn pakket zat weer prachtig papier, deze keer o.a. van Glitz Design. Zo mooi vintage!!

Eerst heb ik met een mask en distress ink de muur op het achtergrondvel gemaakt. De bloemen op het achtergrondvel heb ik gedeeltelijk losgeknipt zodat de foto erachter past. Toen heb ik het andere dessinpapier op maat gesneden en de foto gemat.
De label is gemaakt met een stempel en distress ink. Alles opgeplakt met tacky glue.
De hanging sign heb ik gestanst uit grungeboard en bewerkt met paint dabber silver. Hetzelfde heb ik gedaan met de klokstans. Het uithangbord heb ik nog een keer gestanst uit dessinpapier en op het grungeboard geplakt. Het paspopje is van canvas resist en bewerkt met glimmermist en distress ink, daarna opgeplakt met 3d tape.
De sticker met de tekst imagine is doorzichtig. Ik heb 'm daarom eerst op een stukje dessinpapier geplakt en toen uitgeknipt en op de layout geplakt met 3d tape.
De grote witte bloem is bewerkt met distress ink en met tacky glue opgeplakt.
Tot slot nog een paar tickets met distress bewerkt en met nietjes vastgemaakt aan de layout.
Als finishing touch zijn de randen bewerkt met een edge distresser om er een oude look aan te geven. En hier is dan het resultaat:


Gebruikte materialen van Creabest:
- papier van Glitz Design, Vintage blue: rose, toile, stripe en motif
- glitzers stickers vintage blue
- glossy accents
- tacky glue
- paint dabber silver van Adirondack
- glimmer mist van tattered angels: walnut gold en jazz blue
- distress ink van Ranger: faded jeans en vintage photo
- tickets
- label stempel
- stans hanging sign van Tim Holtz
- grungeboard
- corrugated shapes van jillibean
- mask van Prima
- witte bloem
- 3d tape
- long fasteners van Tim Holtz
- big shot
- jump rings Tim Holtz Idea-ology
- edge distresser
- distress tool

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. Mooie LO Margreet met veel mooie details.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig gedaan!! heel mooi.
    liefs, claire

    BeantwoordenVerwijderen