donderdag 5 januari 2012

Delicate slinger

Geschreven door 24 Homes

In November kochten zowel Claire als ik de snijplotter van Creabest: de Silhouette Cameo. Een van de meest geweldige apparaten die ik ooit heb gehad!






Iedere tekening op de computer, kan de Silhouette snijden: uit papier, cardstock, vynil en zelfs stof. De mogelijkheden zijn onbegrensd.



En zo maakte ik deze tere slinger van simpel wit cardstock en garen. In ieder duifje en doily, prikte ik 2 of 4 gaatjes. Met naald en wit draad en een simpele rijgsteek, reeg ik de vormpjes na elkaar op het garen.

Het effect is teer en verfijnd. Iedere keer als de deur open gaat, beweegt de slinger en dansen de duifjes. 

Ik wil niet meer zonder mijn Silhouette!


In de komende tijd laat ik je meer van mijn  creaties zien. Dus tot de volgende keer!
liefs,
KarinJoan
bezoek ook onze blog op:



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen