zondag 15 januari 2012

Cool girl

Geschreven door Margreet

Afgelopen vrijdag waren Lydia, Meris en ik weer in de winkel om nieuwe voorbeelden te maken met de nieuwe lijnen die de week ervoor waren binnengekomen. Mijn voorkeur ging direct uit naar Basic Grey - Kissing Booth. Lekker roze! Maar dat roze ook stoer kan zijn wil ik laten zien met deze layout.


De cirkel is gesneden met de Silhouette Cameo en paste perfect bij dit papier. De letters heb ik zelf getekend en bewerkt met glossy accents. Ook de hartjes heb ik voorzien van een laagje met glossy accents zodat ze lekker opvallen.


Gebruikte materialen van Creabest:
- papier van Basic Grey, kissing booth, de vellen: butterfly kisses, heart breaker, I do, pucker up en xoxo
- glossy accents
- donkerrood cardstock
- bloemen
- knoopjes
- scrappersfloss

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen