woensdag 28 december 2011

Rompertje voor Milan

Geschreven door Gerda Heijne-Hartsuiker

Mijn broertje en schoonzusje zijn (weer) oom en tante geworden. Speciaal voor hun neefje Milan heb ik dit rompertje gemaakt.



Het ontwerp van de ster met hartje heb ik uit de Silhouette studio gehaald. Ik heb eerst de ster gesneden uit zilver heat transfer. Vervolgens heb ik uit rood heat transfer de tekst en het hartje gesneden. Tenslotte uit flocked heat transfer de naam gesneden. Vervolgens heb ik eerst de zilveren ster op de romper gestreden. Daarna heb ik het goed laten afkoelen. Vervolgens heb ik alle aparte delen op de romper gemaakt. Tussen alle delen heb ik de romper goed laten afkoelen. Let er bij teksten op dat je deze in spiegelbeeld snijdt.
Gebruikte materialen van Creabest:
Flocked heat transfer (wit)
- Heat transfer grijs en rood

Gebruikte designs van Silhouette

stars_and_trees_C01563_17986
11/04/2011

Meer over dit Silhouette materiaal vind je hier

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen