dinsdag 20 december 2011

Kerst boekenlegger

Geschreven door Gerda Heijne-Hartsuiker

In de Silhouette Studio vond ik dit ontwerp van een boekenlegger. Hoewel ik niet veel boeken lees in drukke periodes, vond ik hem zo schattig! En in combinatie met het kerstdesignpapier wordt het dan een leuk geheel.



Ik heb als basis kraft cardstock genomen en hieruit het ontwerp gesneden. Vervolgens heb ik uit het lichter cardstock het gewei en het labeltje gesneden. Tenslotte heb ik het designpapier gesneden. Daarna alles in elkaar gezet en versierd met pareltje, gelpen en stickertjes.


Gebruikte materialen van Creabest:
- Kraft cardstock
- Straw cardstock
- Basic grey - Nordic Holiday
- Letterstickers
- Parels

Gebruikte designs van Silhoutte:

reindeer_gift_card_bookmark_C00139_30551
11/14/2011

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen