dinsdag 20 december 2011

kerst aan de kast

Geschreven door Carla

Het leek mij wel leuk om mijn kast ook een beetje in de kerst stemming mee te laten doen, je ziet in de winkels heel veel leuke dingen die je aan de kastdeur kan hangen. Maar wat nu kopen als je ook iets zelf kan maken.....
Ik had in mijn pakket de kerstlijn van Basic Grey en daar ben ik mee aan de slag gegaan.

Ik heb de labels eerst een maal uit chipboard gestanst en eenmaal uit chipboard met in het midden het mini hartje van de movers and schapers. Als je het hart dan niet uit de stans haalt maar gelijk je desing papier erdoor haalt dan past dat precies op elkaar het papier onder het hart is maar een kleinstukje wat groot genoeg is om het hart te bedekken. Langs de rand van het hartje heb ik stipjes gemaakt met stickels iets wat op de foto niet helemaal goed te zien is. Verder heb ik de labels vrij rustig gehouden. Nu maar hopen dat de kast wat vaker dicht blijft (de tv staat erachter).....


Gebruikte materialen van Creabest:
- Basic Grey nordic holiday carving
- Basic Grey nordic holiday gondola
- Tim Holtz decorative strip die vintage lace
-Tim Holtz movers & shapers mini hearts set
-distress stickels clear rock candy

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen