vrijdag 23 december 2011

Familie



Hallo, mijn naam is Ellie en mij is gevraagd of ik gast designer wil zijn, en ik was geheel vereerd, de eerste layout is af , en vind het toch wel heel erg spannend.

Ik had nog een hele oude foto en daar is dit papier perfect voor omdat ik geen keuze kon maken heb ik verschillende designs gebruikt

Gebruikte materialen van Creabest:
- Dessinpapier Fab Scraps, Timeless Travel
- Bloemen Prima Marketing
- Paint Dabber
- Silhouette (letters)
- Inkssential White Opaque Pen

groetjes Ellie

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. Ziet er heel leuk en gezellig uit Ellie en wat een schitterend mooi papier.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een grote familie geworden, leuk het klokje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen