dinsdag 13 december 2011

Doosje Pinguïn

Geschreven door Gerda Heijne-Hartsuiker

Met de kerstdagen die er aankomen, begint het natuurlijk te kriebelen. En met het knutselen kun je dan ook zoveel kanten op qua papier en ontwerpen bij Silhouette. Ik had zelf nog niet eerder een doosje gemaakt met de Silhouette en het leek mij een mooie gelegenheid dit nu eens te combineren met het mooie kerstdesignpapier.




Eerst heb ik een ontwerp gekozen uit de Silhouette design studio. Het ontwerp heb ik vervolgs uit kraft cardstock gesneden. Daarna heb ik binnen het ontwerp rechthoeken gemaakt voor het designpapier. Ook de pinguïn heb ik vervolgens uit cardstock en designpapier gesneden. Ik heb hiervoor gewoon cardstock gebruikt, omdat ik (nog) niet alle kleuren adhensive cardstock heb. Maar voor dit soort projecten is dat materiaal natuurlijk ideaal. Voordat ik het doosje in elkaar heb gezet heb ik alles erop gelijmd.

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- kraft cardstock
- adhensive cardstock
- basic grey Nordic holiday

Gebruikte designs van Silhoutte


adorable_box_20_C00658_20509 6/21/2010


arctic_penguin__C01257_20508 12/05/2011

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

1 opmerking:

  1. Gaaf wat een leuk doosje en die pinguïn is zo cute. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen