maandag 28 november 2011

Papa bellen..... en Family

Mijn laatste twee lo's voor Creabest.Ik ga er mee stoppen. Ik ben meer gaan werken bij het KDV en pas sinds het overlijden van mijn zwager 1,5 dag op mijn neefje.De tijd ontbreekt nu.


Gebruikte materialen Creabest scrapbooking:

Fresh Goods - Flower Basket
Fresh Goods - Penny Candy
Fresh Goods - Window Display
Fresh Goods - Border Stickers
Knopen Baby Boy



Gebruikte materialen van Creabest scrapbooking:

Generations - Fundamentals Cardstock Stickers
Generations - Remember When
Medium Brads Earth Tones

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

1 opmerking:

  1. Wat jammer dat je gaat stoppen Wendy! Veel plezier met je werk en het oppassen op Daan!
    groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen