donderdag 3 november 2011

Life documented van Simple Stories

Geschreven door Margreet

Tijdens een scrapweekend ben ik aan de slag gegaan om een jaaroverzicht van ons leven in 2011 te maken met de lijn Life documented van Simple Stories. Ik heb per maand een paar foto's en gebeurtenis(sen) geselecteerd om te verwerken in dit overzicht. Er zijn hele vellen van 30 bij 30 maar ook vellen die je kunt snijden in kleine stukken die dan weer precies in de kleine vakken van de plastic hoezen passen. Het is even een gepuzzel maar je kunt zoveel heen en weer schuiven met de gesneden stukken totdat het naar je zin is.
De eerste layout ziet er zo uit, deze foto is genomen op een station in Amsterdam. Ik heb voor deze layout een "heel" vel van 30x30 gebruikt:


De achterkant van het voorste blad is deze, deze foto is gemaakt in een restaurant in Den Helder:


Hier begint dan het verslag met de maand januari, hier heb ik de verschillende prints van het papier los gesneden van elkaar en zo kleine stukken gecreeerd die in de hoezen passen:


In februari is onze dochter Yvonne jarig, dus voor die maand heb ik dat als thema gekozen:


Nog een paar sneeuwfoto's, waarschijnlijk niet gemaakt in de maand februari, ik weet het niet meer maar vond ik wel leuk passen zo:


Een paar foto's van mij en mijn collega's, kom ik straks nog op terug:


Yvonne is gek op SpangaS en kijkt er elke avond naar. Toen ze bij ons in de schouwburg een optreden kwamen verzorgen moesten we daar natuurlijk naar toe:


We hadden een heel warm voorjaar maar er moest wel gewerkt worden :)(man en zoon in tuin:


Onze zoon Kevin is Ajaxfan en natuurlijk moet hij dan een keer de ArenA bezoeken, we gingen met de trein:


In mei is Kevin jarig EN de Koningin kwam in ons dorp op bezoek om de nieuwe bredeschool te gaan openen:


Nog meer foto's over het bezoek van de Koningin:


Tja en dan.......de laatste schooldag voor de zomervakantie. Met een dubbel gevoel voor het laatst de schooldeur achter je dichtdoen en voor het laatst op het schoolplein spelen want deze school sloot voorgoed haar deuren. Na de zomervakantie moest Yvonne naar de nieuwe bredeschool:


Een paar foto's van Kevin, hij wil nooit zo graag meer op de foto:


Een collega van ons moest helaas afscheid nemen vanwege einde contract, we zijn met elkaar uit eten geweest:


In augustus gingen we op vakantie naar Italie, dit zijn een paar foto's van de omgeving:


Nog een paar vakantiefoto's:


Tot zover deze impressie van ons leven in 2011. De maanden september, oktober, november en december gaan natuurlijk ook verwerkt worden. Ik hoop dat ik jullie een goed beeld heb gegeven hoe je met het papier van Simple Stories en de hoezen een leuk album kunt maken. De plastic hoezen passen perfect in een ringband album en zo kun je overal waar je wilt bladzijden toevoegen of de volgorde veranderen zonder dat alles eruit valt.
Succes met het maken van je eigen jaaroverzicht!

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- de lijn Life documented van Simple Stories;
- plastic hoezen van We R Memorykeepers


Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen