woensdag 23 november 2011

Houten lijst voor Sinterklaas

De Kreadoe lijkt al wel weer maanden geleden al is het nog maar 2 weken.
wat vliegt de tijd toch vreselijk snel. 
Vlak voor de Kreadoe hadden we in de winkel bij Creabest weer
een heel gezellige DT dag.

Het leuke van deze dag is dat Berthine dozen vol spullen binnen kreeg
voor de Kreadoe. 
Waaronder deze geweldige lijsten.


En heel veel nieuwe papier lijnen. 
Met de Silhouette Cameo heb ik het paard gesneden en de randjes
bewerkt met Distress ink. 
De foto van Sinterklaas is dubbel gemat eerst op rood cardstock en op dessin papier van Studio Calico
Nadat ik de laatste onderdelen vast had zitten kwam deze geweldige lijst uit de doos.
De lijsten zijn verkrijgbaar in  Antique wit, Antique bruin en Antique zwart.
De layout past hier heel goed in en hoeft niet bijgesneden te worden.
Nu is het alleen nog wachten tot Sint bij ons langs komt.
Als ik mijn schoen naast die van mijn dochter plaats zal deze lijst daar dan inzitten?
Ach weet je, kan het altijd proberen, wie weet vind Sint mij dit jaar ook weer lief. 

Gebuikte materialen
papier van Studio Calico
houten lijst Antique wit
post signature

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen