woensdag 30 november 2011

December Daily

Geschreven door Margreet

Vandaag wil ik jullie mijn december daily in wording laten zien. Op de valreep ben ik toch nog begonnen en de basis is nu klaar. En maar goed ook want morgen is het immers al 1 december en kan ik beginnen met het vullen van de bladzijden. Toen ik bij Creabest in de winkel kwam en die mooie kerstlijnen zag liggen kon ik me niet inhouden en heb ik ze allemaal meegenomen. Ik heb de complete lijnen van Basic Grey, Nordic holiday en van Prima Marketing, North country collection gebruikt. En ook nog de stickervellen van Bo Bunny, Blitzen. Van chipboard heb ik stukken van 27 x 17 cm gesneden en de rand bewerkt met de file tabs stans van Tim Holtz. De vellen papier heb ik gehalveerd en toen stukken van 23 cm gesneden. De stukken die ik overhield heb ik weer gebruikt op de mini layouts van het boekje voor journaling of versiering. Ik heb alle randen geinkt met de distress ink van Ranger, vintage photo. De pagina's heb ik verder een beetje versierd met stickers en labels. Ik heb alles maar met een puntje vastgezet zodat ik er eventueel nog iets onder kan schuiven of helemaal los kan halen als het toch niet op de juiste plek bevestigd is. De afwerking doe ik natuurlijk als de foto's van die dag er op geplakt worden.



































Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- de hele lijn Nordic holiday van Basic Grey
- de hele lijn North Country Collection van Prima Marketing
- file tabs stans van Tim Holtz
- cardstock stickers white christmas van Bo Bunny
- chipboard elements Blitzen van Bo Bunny

- noteworthy Blitzen van Bo Bunny
- teeny alpha's van Glitz: rose grunge en teal wood grain
- distress ink van Ranger, vintage photo
- thickers en stickers (ook uit eigen voorraad)



Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

2 opmerkingen:

  1. heel leuk hoor, ben benieuwd naar de aankleding

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De basis is al mooi, handig om dat al klaar te hebben!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen