woensdag 26 oktober 2011

Winnaressen KreaDoe vrijkaartjes!

Geschreven door Berthine

Poeh, de KreaDoe is inderdaad toch wel het walhalla, als je bekijkt hoeveel enthousiaste reacties we gekregen hebben op onze verloting. De volgende 4 mensen hebben een vrijkaartje gewonnen:

Angela Smits:
ik wil zeker wel een vrijkaartje winnen. de cameo in real life zien en alle andere spulletjes voor de silhouette in het echt bekijken. super!!
groetjes Angela Smits

Mariska Kooy:
hallo Berthine en Bauke,
Ik ga dit jaar voor het eerst en natuurlijk doe ik graag mee om een vrijkaartje te winnen.
Groetjes Mariska Kooy


Marloes Smit:
Vorig jaar heb ik op de beurs de silhouette sd bij jullie gekocht. Ik ben er heeeeeeeel tevreden over, maar nóg meer met jullie geweldige klantgerichte vriendelijke service. ECHT HELEMAAL TOP!
Ik heb de KreaDoe zo-wie-zo in mijn agenda staan, maar 't is toch leuk om een kansje te maken op een vrijkaartje, wie weet.
Bauke en Berthine alvast veel succes met 't opbouwen van de stand en vooral veel plezier.
groetjes Marloes Smit


Her:
Nou, een vrijkaartje daar zeg ik geen NEE tegen hoor! :)
Sjips... Google account wil weer es niet meewerken, dus deze Anoniem heet Her


Gefeliciteerd allemaal!
En voor als je niet gewonnen hebt, maar wel wilde gaan: via www.kreadoe.nl kun je vooraf kaarten bestellen met maar liefst € 4,- korting!

Let op: Als je gewonnen hebt, stuur je ons een email met je naam en emailadres. Van ons krijg je vervolgens een mail met een code waarmee je zelf de vrijkaart kunt uitprinten. Mail ons uiterlijk maandagochtend, daarna zijn wij helaas niet meer bereikbaar, omdat we dan al bezig zijn met opbouwen e.d.

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

4 opmerkingen:

  1. Ohhhh GEWELDIG!!!! Dankjewel!
    Ben helemaal BLIJ!

    Her

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi
    een hele goede beurs dagen gewenst aan jullie
    dank jullie wel voor de kans om te winnen
    meiden gefeliciteerd en heel veel plezier allemaal
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeeeeh, wat leuk. Eigenlijk win ik nooit iets, dus nu ben ik dubbel blij. Gewonnen én naar die leuke beurs! Tot op de beurs, ik kom zeker bij jullie langs.
    groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames en natuurlijk heel veel plezier met de kreadoe. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen