woensdag 19 oktober 2011

KreaDoe 2011, win vrijkaarten!

Geschreven door Berthine

Nog 2 weken en dan begint de KreaDoe, we kijken er al enorm naar uit. Vanaf nu zal ik regelmatig hier een berichtje plaatsen om nieuwtjes over onze deelname aan de KreaDoe te vermelden.


De KreaDoe is de grootste en meest veelzijdige hobbybeurs in Nederland in de Jaarbeurs in Utrecht. De KreaDoe is dit jaar van 2 t/m 6 november, elke dag van 10 tot 17 uur. De beurs is verdeeld over 2 hallen, onze stand vind je in hal 7 met standnummer E042, E044 en E046. Natuurlijk kun je bij onze stand terecht voor een heleboel (nieuwe) scrapbook- en stempelartikelen, de leukste demonstraties en aantrekkelijke beursaanbiedingen.

Tijdens de KreaDoe geven we 2 demonstraties. De eerste demonstratie die we geven is van de Silhouette Cameo, de nieuwste snijmachine van Silhouette 30,5 bij 30,5 cm kan snijden. We demonstreren de machine natuurlijk voor het snijden van papier, maar de machine kan veel meer! We laten je zien dat je ook stof, heat transfer, chipboard, vinyl en meer kan snijden met deze veelzijdige machine.

Als tweede demonstratie laten we je allerlei verschillende Tim Holtz technieken zien, met de stempels, inkten, stansen, embossingfolders, papier en meer! We laten je zien hoe je met Distress Stains en Inkt de mooiste labels maakt, in combinatie met o.a. Distress Stickles, Crackle Paint, Distress poeder, Paint Dabbers, Perfect Pearls Mist, en meer. Kom kijken en laat je verrassen door de verschillende technieken.

Beide demonstraties geven we de hele dag door, je kunt dus zo aanschuiven en al je vragen stellen.

Nu kan ik me heel goed voorstellen, dat je na het lezen van deze demonstratiebeschrijvingen heel veel zin hebt om naar de beurs te gaan (ik sta namelijk al te trappelen). Daarom mag ik vrijkaartjes verloten. Het enige wat je hoeft te doen is bij dit bericht een reactie te plaatsen dat je wilt winnen met je naam en dan trek ik daar op 26 oktober een aantal gelukkige winnaars uit van een vrijkaartje. Kom dus op 26 oktober zeker weer langs om te kijken of je gewonnen hebt!

(Als het niet lukt een reactie te plaatsen, probeer het dan eens vanuit een andere browser. Mozilla Firefox geeft vaak minder problemen.)

Door deelname aan de KreaDoe zijn de winkel en webwinkel van 31 oktober t/m 10 november gesloten, onze excuses voor het ongemak.

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

86 opmerkingen:

  1. Ik wil graag een gokje wagen voor vrijkaartjes.


    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou graag kaartjes winnen. Vorig jaar kon ik helaas niet naar de KreaDoe door de verhuizing, maar dit jaar wil ik zeker weer.
    Groetjes Ineke Bruggeman

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik zou graag meedoen om vrijkaartjes te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vriendin en ik gaan heen, dus vrijkaartjes zou helemaal geweldig zijn. Ik waag graag een gokje.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bauke en Berthine,
    graag waag ik een gokje. Zou wel heel erg leuk zijn maar een gok blijft een gok. Vind het al helemaal leuk dat jullie er zullen zijn. Jullie stand nr. staan al genoteerd.
    liefs Rika du Toit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrijkaartjes voor de creadoe.... die wil ik natuurlijk ook wel graag winnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Graag kom ik bij jullie langs om de demo van de Cameo te zien!

    Groetjes Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil winnen....
    Jolanda.

    (of heb ik de voorwaardes om te winnen nu iets te letterlijk genomen 8-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag kom ik naar de kreadoe en ben ook benieuwd naar de nieuwe silhouette cameo al veel over gelezen bij de club
    Groeten van Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Of ik wil winnen? Natuurlijk wil ik winnen!

    Groetjes Willemien Kranenburg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan niet wachten om weer naar de Krea Doe te gaan. En met vrijkaartjes wordt het natuurlijk extra leuk. Dus ja, ik doe graag mee. Groetjes, Sonja Kok

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dat wil ik natuurlijk wel. Dus bij deze waag ik een gokje.
    Veel plezier met de voorbereidingen.
    groetjes Anja Heuvelsland

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik wil zeker wel een vrijkaartje winnen. de cameo in real life zien en alle andere spulletjes voor de silhouette in het echt bekijken. super!!
    groetjes Angela Smits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf die demo's en ook gaaf dat jullie kaarten verloten, ik kom sowieso maar het leukst is natuurlijk als ik gratis naar binnen mag!
    Dus ik doe graag mee.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou natuurlijk ook wel graag een gokje willen wagen.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oww dat is super zeg ik wil graag mee doen , ik kom helemaal uit de kop v noordholland dus de trein is al een kost ,dan zou dit natuurlijk super zijn, groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zou graag in aanmerking komen voor vrijkaartjes.
    Ik zou graag mijn moeder op een uitje trakteren naar de Kreadoe

    BeantwoordenVerwijderen
  18. de kreadoe... de kreadoe is iets wat ik al JAREN met mijn moeder samen doe.. echt ONS uitje saampjes. het begon toen ik een jaar of 7 was. gezellig saampjes workshopjes doen ( op het kinderplein) en dat ging eigenlijk altijd zo.. jaar in jaar uit. ondertussen ben ik 30 en ook dit jaar gaan we weer. op de eerste dag gelijk... want ik wil natuurlijk niks missen! dus tot over 2 weekjes! en ik wil graag meedoen voor de kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat zou ik graag gaan. Vorig jaar was ik net bevallen en kon ik niet, dus wil er eigenlijk dit jaar wel heen. Dus ook ik zou graag een gokje willen wagen.
    Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi meis
    dat belooft weer veel goeds
    net als vorig jaar
    ik ben nu al aggie geworden meis
    ik doe graag mee om te winnen hoor
    bedankt voor een kans hiervoor
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook ik doe graag een poging om vrijkaartje(s) te winnen. KreaDoe is elk jaar wel weer een feest, maar als het gratis kan, qua toegang dan, dan is dat natuurlijk nog veel leuker !!!

    Groetjes,
    Anneloes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat leuk dat jullie vrijkaartjes verloten!!! Ik zit te tobben om heen te gaan (dan ga ik weer veel geld uitgeven!!) maar ik wil wel heel graag. Misschien op deze manier met vrijkaartjes???

    Groetjes,

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik zou het geweldig vinden als ik een keer vrijkaarten zou winnen. Maar als ik ze niet zou winnen ga ik zeker naar de crea doe omdat er zoveel is op hobby gebied en ik wil ook graag de dingen zien die jullie met de tim holz producten maken en natuurlijk de cameo!
    Groeten jose

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi
    Ik zou het top vinden als ik vrijkaartjes zou winnen. Ben er namelijk nog nooit geweest en het lijkt me super leuk. Dus duimen maar!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik zou zo graag een vrijkaartje willen winnen. Ben namelijk nog nooit naar de Kreadoe geweest en ben reuze nieuwsgierig naar de Cameo.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo,

    Al jaren krijg ik jullie nieuwsbrieven. Ook dacht ik al volger te zijn van jullie blog. Maar blijkbaar is dat toen mis gegaan. Bij deze ben ik volger. Graag waag ik een gokje om een kaartje te winnen voor de mooie KREABEURS!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ga voor het eerst , namelijk om de Cameo te bekijken en wie weet word het kopen !!!
    Dus heeeeel graag vrij kaartjes ,

    Groetjessss Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou dat wil ik natuurlijk wel. Dus bij deze waag ik een gokje.
    Veel plezier met de voorbereidingen.
    groetjes Anja Heuvelsland

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ook ik zou heel graag een vrijkaartje willen winnen, Ik zou namelijk heel graag de cameo gedemonstreerd willen zien!

    Groetjes,

    Joke van Geest

    BeantwoordenVerwijderen
  30. HOi hoi,

    klinkt erg leuk de workshops dus ik waag ook graag een gokje voor de vrijkaartjes.

    Groetjes Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. tja, winnen is altijd leuk!

    dus ik neem ook de gok.

    win ik hem niet, ik kom toch langs, samen met mijn zus. we willen allebij een cameo hebben, dus willen we de demonstratie zien.

    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wil ook wel een gokje wagen!! Leuk leuk leuk!

    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuk aanbod!

    Ik ga samen met mijn vriendin en zou het erg leuk vinden om kaartjes te winnen. Dus ik waag ook een gokje!

    Groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wil graag een gokje wagen!!!

    Groetjes Illona

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een leuk idee, daar heb ik graag een reis vanuit Zeeland voor over.

    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Natuurlijk wil ik die kaartjes winnen. Kan ik mijn moeder blij maken met een dagje Kreadoe!

    Groetjes Monique Giesselbach

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Hoi,

    De kreadoe staat al in m'n agenda en het winnen van vrijkaartjes zou helemaal geweldig zijn.

    Kom zeker bij jullie stand kijken, vooral naar de Silhouette Cameo (is al besteld bij jullie en ik wacht met spanning af wanneer deze geleverd gaat worden).

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hallo Berthine en Bauke,

    Ik ga dit jaar voor het eerst en natuurlijk doe ik graag mee om een vrijkaartje te winnen.

    Groetjes Mariska Kooy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Volgens mij gaat iedereen uit freubelland wel naar de Krea Doe.... Ik dus ook en een vrijkaartje zou dus erg welkom zijn. Dan is er weer wat meer budget over om te shoppen:-)
    Ik ben ook erg benieuwd naar de Silhouette Cameo, dus langskomen bij jullie doe ik zeker...met of zonder vrijkaartje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Berthine, wat leuk dat we de kans krijgen om kaartjes te winnen. Graag doe ik mee, en winnen of niet ik vind het erg leuk om jullie eens per jaar te zien op de beurs.
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dit jaar ben ik me wat meer in Tim Holtz producten gaan verdiepen en... I love them! Ik heb een heel lijstje gemaakt van alle materialen die ik wil kopen. En als ik bij jullie even kan "proeven" van de dingen die ik wil kopen, vind ik dat geweldig!Ik ben op 4 november op de Kreadoe. En ik weet jullie te vinden.... ! Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ben al in geen jaren naar de kreadoe geweest.
    Dus ik waag eens een gokje en wie weet wordt dit jaar wel een ritje utrecht

    Diana Feenstra
    Emmen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ook ik zou graag weer eens naar de Kreadoe gaan, een vrijkaartje zou daarbij natuurlijk geweldig zijn! Dus ik waag ook eens een gokje!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Of ik kaartjes wil winnen voor de kreadoe??? Heel graag!!! Ik ben nog maar 1x geweest dus het zou super zijn om zo nog een keer weer te gaan. Dus ik doe graag mee aan de verloting!

    groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  45. 5 jaar geleden overleed mijn vader tijdens de Kreadoe, en hebben mijn zussen met materialen meegenomen daar vandaan de rouwkaart gemaakt, ik heb me er nog niet meer toe kunnen zetten te gaan, misschien dat het met een vrijkaartje weer lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik kan niet wachten tot ik de Cameo in het echt zie !!!! Ik zou daarom heel graag een vrijkaartje hebben voor de Creadoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik wil samen met mijn vriendin gaan, dus vrijkaartjes zouden top zijn! We loten dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik wil ook heel graag naar de Kreadoe!!

    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik heb vakantie tijdens de kreadoe.
    Meestal moet ik werken tijdens de kreadoe.
    Wie weet kan ik er nu wel heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat leuk zeg!! Niet geschoten is altijd mis is me altijd geleerd...dus ik doe graag mee aan de loting!

    Liefs Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wauw, dat zou gaaf zijn om vrijkaartjes te winnen!
    Ik kijk er al heel lang naar uit en als ik jullie voorproefjes lees helemaal!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik wil heel graag kaartjes winnen voor de KreaDoe. Mijn vriendinnen en ik gaan al jaren naar deze geweldige beurs en komen altijd bepakt en bezakt thuis.

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Heul graag wil ik een kaaaaartje winnen.

    Geld dat ik dan niet uitgeef aan een kaartje kan ik weer uitgeven aan scrapspullen :)

    ggr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Zit te twijfelen of ik ga dit jaar en met vrijkaartjes is de keuze natuurlijk snel gemaakt.

    Groetjes
    Patricia van der Zeeuw

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Een keertje vrijkaartjes winnen zou niet gek zijn!! Ga al jaren met mams een dagje naar de Krea doe. En iets meer geld overhouden om weer uit te geven op de beurs zou toch top zijn.

    Groetjes, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ook ik zou supergraag vrijkaartjes winnen voor de creadoe. Dan kan ik dat geld weer lekker aan stempels uitgeven.
    Groetjes Marie-louise

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat leuk dat jullie kaartjes verloten. Ben nog nooit op de Kreadoe geweest. Wil wel een gokje wagen. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik zou graag een kaartje willen winnen na een moeilijke periode lekker een dagje samen met moeders uit Gr. Natasja bos (je kent mijn vast nog wel hhh)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Vorig jaar heb ik op de beurs de silhouette sd bij jullie gekocht. Ik ben er heeeeeeeel tevreden over, maar nóg meer met jullie geweldige klantgerichte vriendelijke service. ECHT HELEMAAL TOP!
    Ik heb de KreaDoe zo-wie-zo in mijn agenda staan, maar 't is toch leuk om een kansje te maken op een vrijkaartje, wie weet.
    Bauke en Berthine alvast veel succes met 't opbouwen van de stand en vooral veel plezier.
    groetjes Marloes Smit

    BeantwoordenVerwijderen
  60. hoi, ik wil graag ook een gokje wagen.
    Kijk elk jaar uit naar de kreadoe en zo ook dit jaar!
    groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ja natuurlijk wil ik graag winnen ik kan haast niet wachten om de silhoutte Cameo in werking te zien en dan te kijken of de onderdelen ook voor mijn silhoutte SD geschikt zijn.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  62. O wat leuk dat je kaartjes verloot...ik zou ze heeeeeeel graag winnen. Kan ik gezellig met mijn moeder naar de Kreadoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Leuk Berthine, deze verloting!

    Ik ga elk jaar samen met een vriendin, de afgelopen jaren gingen onze jongste kids ook nog mee, een heerlijk dagje met de trein naar de Kreadoe: en wat hebben ze genoten, die kids: DE HELE DAG KNUTSELEN EN WORKSHOPS DOEN!!!!!! En wat hebben wij ervan genoten, van die 2. Alleen gaan ze nu niet meer mee (de 1e keer was omdat ze vrij hadden van school, de laatste keer hebben we ze 'ziek' gemeld, omdat het de laatste zou zijn), ze zijn nu van de basisschool af, wilden héél graag weer mee, maar nu gaan wij -moeders- met z'n tweeën.

    Ik zou héél erg graag de kaartjes winnen, als kers op de taart dat we nu weer lekker met ons beiden een dagje uit gaan.

    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat zou ik graag een kaartje winnen. Geeft toch weer wat meer ruimte in de portemonnee om op de beurs uit te geven.

    groetjes Liezbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik doe ook een poging! Bedankt Berthine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hallo Bauke en Berthine,

    Wij, mijn dochtertje en ik, willen vanuit het verre België naar Kreadoe komen en die vrijkaarten zouden dan natuurlijk erg welkom zijn. Leuk dat jullie zo een actie doen.

    Alvast lieve groetjes,
    Christel en Annelynn

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik zou graag een gokje wagen voor de vrijkaartjes van de crea doe beurs Het zal de eerste keer zijn dat ik naar zo iets toe ga
    Dus wie weet

    lieve groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Kreadoe is altijd leuk om heen te gaan.
    En natuurlijk wil ik daar ook wel kaartjes voor winnen.

    *huggies*
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik ben er nog nooit geweest, maar er zijn zoveel leuke stands dat ik het zeker een keer wil proberen hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi Bauke en Berthine,

    Graag zou ik meedingen naar deze prijs.
    Het zou heel leuk zijn om naar de beurs te komen met vrijkaarten!

    Groetjes van Dieke Polstra.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ook ik doe graag mee in de 'strijd' om een vrijkaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik zou heel graag eens naar de Kreadoe willen, ben er nog nooit geweest en alle berichten erover klinken supergezellig. Het lijkt me echt heel leuk en inspirerend zo'n dagje 'onderdompelen in creativiteit'.
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Nou, een vrijkaartje daar zeg ik geen NEE tegen hoor! :)
    Sjips... Google account wil weer es niet meewerken, dus deze Anoniem heet Her

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi hoi,

    Uiteraard wil ik (net als alle mede hobbyisten) graag een kaartje winnen.
    Ik kom vooral kijken naar de nieuwste Sillhouette, ben reuze benieuwd...
    Ik ga al jaren met mijn zussen en als zij niet konden dan ging ik alleen, een fantastische beurs !
    De dag erna ben je helemaal in de ban van hobbyen.
    Jullie heel veel succes met de voorbereidingen en de mede hobbyisten heel veel plezier alvast...

    Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik wil ook graag een kans maken op kaartjes voor de kreadoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hallo,

    Ik ben nog nooit bij de KreaDoe geweest maar alle verhalen klinken zeker positief, daarom probeer ik door mee te doen er dit jaar ook bij te zijn!

    Groetjes, Ilse de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi hoi,

    Gratis!!!! kaartjes dan gaan gelijk alle sensoren op scherp, ben namelijk een echte HOLLANDER dus gratis!! spreekt ons hier erg aan.
    Ga zaterdag naar de kreadoe samen met mijn dochter, zou leuk zijn als we dat bedrag al zouden kunnen uitspaeen en daar extra kunnen besteden. (geld moet wel rollen dus OP gaat het toch)..

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  78. O wat gaaf!! Ik doe graag mee in de loting. Vorig jaar zat ik thuis in de ziektewet en kon ik niet. ik ben weer aan het werk en kan wel weer wat inspiratie gebruiken!!! (werk met kinderen en pubers...!!)
    Er is heel wat veranderd op creagebied dus ik zou mn moeder er ook graag mee willen verrassen!! 2 vliegen in 1 klap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat leuk! Graag doe ik mee en maak kans op een kaartje. Alvast bedankt voor deze leuke actie en veel succes en plezier op de kreadoe.

    Ellen K.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. ik ben ook helemaal enthousiast en wil graag samen met mijn vriendin naar de kreadoe, allebei lekker creatief en echt bloggers.

    groet irene

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. altijd leuk om 2 kaartjes voor kreadoe beurs in utrecht te winnen. een gezellig dagje uit samen met mijn mams.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. wat een leuke actie ,natuurlijk doe ik mee voor een kaartje .lekker samen nieuwe dingen zien .
    Een genot voor ogen en handen die dag .

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik heb al helemaal zin in de Kreadoe beurs. Vorig jaar kon ik niet, omdat ik de griep had, maar dit jaar ben ik er zeker bij. Graag doe ik mee om een kaartje te winnen.

    Groetjes
    Nathalia

    BeantwoordenVerwijderen
  85. ook ik zou graag een kaartje voor de Kreadoe winnen. Jaren geleden voor het eerst geweest met mijn vader. Hij is helaas overleden, maar ieder jaar denk ik weer op de Kreadoe aan die enorm leuke dag die we hadden. hij was nog enigszins een bezienswaardigheid, want mannen zijn daar toch nog in de minderheid.
    Maureen

    BeantwoordenVerwijderen