donderdag 27 oktober 2011

Een verhuiskaart.

Geschreven door Hanny

De stempels van TPC Studio zijn erg leuk om te gebruiken als je zelf kaarten wilt maken.


Met versamark heb ik de postcardstempel gezet.
Hierna met een heattool de kleurloze embossingpoeder verhit.
Vervolgens heb ik met distress ink de kaart kleur gegeven.
Met een paper distresser heb ik de randen bewerkt voordat ik de kaart op een dubbele kaart geplakt heb.
Daarna heb ik nog wat restjes papier gebruikt om er een huisje op te plakken. Want bij een verhuiskaart moet natuurlijk wel een huisje staan.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Versamark
- Clear embossingpoeder
- Distress ink (mustard seed, crushed olive, forest moss, broken china)
- TPC studio stempel Rubber Cling Stamps - Travel Collage
- Kaisercraft mini alpha stickers
- Tim Holtz Paper Distresser

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen