dinsdag 11 oktober 2011

Beterschapskaart

Geschreven door Gerda Heijne-Hartsuiker

De vrouw van een collega van mij is ernstig ziek, daarom wilde ik graag een kaartje maken om ze een hart onder de riem te steken.


Eerst heb ik het cardstock en het papier op de juiste maat gesneden met de Silhouette. Vervolgens heb ik de bloemen uitgesneden uit het adhensive cardstock. Vervolgens heb ik de bloemen op het designpapier geplakt en heb ik de brads er doorheen gedaan. Het designpapier met de bloemen heb ik daarna op het cardstock gedaan. Tenslotte is de kaart afgemaakt met touw en een 'bedel' van Tim Holtz.

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- adhensive cardstock (winter) van Silhouette
- Tim Holtz Idea-ology Word Stick
- Craft cardstock
Gebruikte design Silhouette:
- bloem uit originele 50 afbeeldingen

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

1 opmerking:

  1. Mooie bloemen, leuk dat er nog iets in de achtergrond te zien is!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen