dinsdag 27 september 2011

Winnaars vrijkaarten Hardenberg!

Geschreven door Berthine

Zoals beloofd zou ik vandaag de winnaars bekend maken van de vrijkaarten voor het CreaWeekend in Hardenberg aankomend weekend. Inmiddels kan ik trouwens ook vertellen dat we standnummer 600 hebben, in de grote hal het achterste gangpad.

We hebben geloot en de winnaars zijn geworden: nr 2, 13 en 19:

*mieke* 



Da's inderdaad simpel! Simpel en leuk:-) Ik wil dit jaar voor het eerst naar de beurs in Hardenberg gaan, ik heb er veel leuke dingen over gehoord. En helemaal leuk lijkt het me dan om bij jullie aan te schuiven om een tag te maken! Alvast bedankt voor deze leuke kans.
Groetjes Mieke


José Bruêns



Ontzettend leuk dat jullie vrijkaarten verloten. Ik ben nog nooit in Hardenberg geweest, dus dat is zeker het proberen waard.
Fijne dag verder.
Marita



hoi
Super dat jullie kaartjes verloten.Ik verheug mij enorm op de beurs, word ik helemaal blij/gelukkig van. Ga altijd 2 dagen. Vrij kaartjes zouden dus zeker welkom zijn.
groeties Marita


Als je één van de winnaars bent, stuur je ons een mailtje naar info@creabest.nl met daarin je adresgegevens, zodat we de set van 2 kaarten naar je op kunnen sturen. Mocht je de kaarten liever ophalen in de winkel, stuur ons dan toch even een mailtje, dan zorgen we dat ze voor je klaar liggen.

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

2 opmerkingen:

  1. Alle winnaressen van harte gefeliciteerd! Heel veel plezier op de beurs toegewenst...
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk, maar helaas...ik ben openomen dus kan niet gaan! maak er iemand anders blij mee...
    groetjes mieke

    BeantwoordenVerwijderen