woensdag 21 september 2011

Win vrijkaarten voor het CreaWeekend in Hardenberg!

Geschreven door Berthine

Volgende week is het CreaWeekend Najaar in Hardenberg. Natuurlijk zullen wij daar niet ontbreken, we zijn op de beurs aanwezig met 2 kramen, waarbij we de nieuwe Silhouette Cameo demonstreren (de eerste echte werkende machine!) en waar je aan kan schuiven voor een Tim Holtz label maken of een kaart met glimmermist, gratis!

Voor de beurs verloten we een aantal vrijkaarten. Als je kans wilt maken op een set van 2 vrijkaarten hoef je alleen een reactie op dit bericht achter te laten, zo simpel is het! Kom op dinsdag 27 september hier weer langs om te kijken of je gewonnen hebt, dan sturen we de kaarten naar je op!

De kaarten zijn verloot, zie http://creabest.blogspot.com/2011/09/winnaars-vrijkaarten-hardenberg.html

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

21 opmerkingen:

  1. Nou, dat lijkt me allemaal heel erg leuk... Bij deze meld ik me graag aan! Super dat jullie weer kaartjes gaan weggeven...
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's inderdaad simpel! Simpel en leuk:-) Ik wil dit jaar voor het eerst naar de beurs in Hardenberg gaan, ik heb er veel leuke dingen over gehoord. En helemaal leuk lijkt het me dan om bij jullie aan te schuiven om een tag te maken! Alvast bedankt voor deze leuke kans.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik wil mijn moeder trakteren op een leuk dagje beurs. We hebben allebei verschillende interesses, maar ik schuif graag bij jullie aan om een workshop te volgen, gezellig!!

    Groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrijkaartjes voor een superleuke beurs....Dat zou wel heel erg leuk zijn! Samen met mijn collega willen we graag inspiratie opdoen op deze altijd weer toffe beurs!
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk om zo een kans te maken op vrijkaarten en ook deze keer hoop ik aanwezig te kunnen zijn op de creabeurs. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik twijfel nog of ik zal gaan, maar ja als ik de vrijkaartjes win of ik er niet meer over na te denken.Knutselen het is bijna verslavend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat jullie vrijkaarten verloten. Ga zeker naar de beurs, vindt het altijd wel een gezellige beurs, en ik ben ook heel benieuwd naar de Silhouette Cameo, kan haast niet wachten tot ik heb hem in bezit heb.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuk dat jullie vrijkaarten verloten. Ik ben nog nooit in Hardenberg geweest, dus dat is zeker het proberen waard.
    Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga elk jaar naar deze beurs (vaak in het voor- en najaar) en zou graag in aanmerking komen voor de vrijkaartjes.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag wil ik de vrijkaartjes winnen! Laatst stond ik op het punt om de Silhouette SD te bestellen toen ik het promo filmpje op de site zag dat er een nieuwe snijmachine uit zoukomen............Wachten tot november..... en dat is lang kan ik zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Graag maak ik kans op de vrijkaarten van de beurs in Hardenberg
    Het is er altijd leuk en ga zeker aanschuiven bij Creabest voor het maken van een Tim Holzt label.
    En super benieuwd naar de Cameo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waag ook een gokje....het is lekker in de buurt.
    Ben ook erg benieuwd naar de Tim workshop!
    groet Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk ik doe graag mee, want ik ben erg benieuwd naar de cameo en de mogelijkheden.

    groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De beurs in Hardenberg is altijd zo gezellig en knus! Ook dit jaar zou ik graag weer heen willen gaan. En met een vrijkaartje zou het natuurlijk helemaal leuk zijn! Dus ik doe graag mee!

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil ook!
    Groet, Miriam F.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, dat zou wel heel gaaf zijn... en ook zo leuk dat jullie het op deze manier doen, meestal moet je iets op je eigen blog plaatsen, maar als je geen blog hebt kun je niet meedoen en dat kan dus nu bij jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi
    Wat super. Het lijkt me leuk om er naar toe te gaan en weer allerlei ideeen op te doen.
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat jullie kaartjes weggeven! Ik heb alweer helemaal zin in de beurs en deze kaartjes winnen zou helemaal geweldig zijn natuurlijk! Sowieso kom ik de Cameo bekijken. Ik ben heel erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi

    Super dat jullie kaartjes verloten.Ik verheug mij enorm op de beurs, word ik helemaal blij/gelukkig van. Ga altijd 2 dagen. Vrij kaartjes zouden dus zeker welkom zijn.
    groeties Marita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben nog nooit op de beurs in Hardenberg geweest. Ik zou er graag een kijkje willen nemen!
    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hallo
    Ik zou graag de kaartjes willen winnen, kan ik samen met mijn dochter weer ideeen op doen
    groetjes Minie

    BeantwoordenVerwijderen