maandag 26 september 2011

Birds

Ik heb me gewaagd aan het maken van een label.... ik denk dat er meer gaan volgend want ik vind het leuk om te doen.



Ik heb een malletje van een vogelhuisje op mijn label gelegd en toen
het label bewerkt met distress ink kleuren spices marmelade en faded jeans.

Dit laten drogen en toen wat glimmermist eroverheen gespoten. Kleur Sapphire.

Als laatste heb ik twee vogeltje en een tekst op mijn label gestempeld.

Wat naturel touw en een bedeltje en klaar is mijn label.

Gebruikte materialen van creabest scrapbooking:

Distress Ink Faded Jeans
Distress Ink Refill Spiced Marmalade
Glimmer Mist Sapphire
Stazon Timber Brown
Friends Forever Quotes
Mini Brads Baby Boy


Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen