woensdag 31 augustus 2011

Dierentuin Emmen.

Geschreven door Hanny

Het papier van Bo Bunny, de lijn Zoology is natuurlijk super geschikt voor het scrappen van dierentuinfoto's. Dat heb ik dan ook gedaan.

De paperpiecing van de giraffe is een tekening uit een kleurboek. Op dessinpapier heb ik de tekening overgetrokken en vervolgens uitgeknipt. Als je een tekening over wilt nemen, kun je hierbij een lichtbak gebruiken. Heb je die niet, dan kun je ook goed de tekening tegen het raam houden. Door het licht dat er dan doorheen schijnt kun je de tekening duidelijker zien als je hem overtrekt.

Het vlak linksboven de foto vond ik wat te kaal. Daarom heb ik hier wat rub on letters geplaatst.

De mooie warme kleuren van dit papier vind ik helemaal geweldig.
Toch denk ik dat dit papier ook heel mooi zal zijn voor het scrappen van andere foto's.
Nu nog even tijd zien te vinden om een LO te maken met niet-dierentuinfoto's.
Jullie zien deze LO vast en zeker hier binnenkort verschijnen.


Mocht je de LO groter willen bekijken, klik dan even op de foto.

Voor deze LO heb ik de volgende materialen van Creabest gebruikt:
Papier van Bo Bunny (Zoology)
- Cut outs
- Cheetah
- Dot
- Giraffe
- Stripe
- Zoology
- Word

Cardstock Brown en Yam.

Distress ink
- Spiced marmalade
- Frayed burlap

Kaisercraft Mini alpha stickers

Ga naar de website van Creabest Scrapbooking
Ga naar de webwinkel van Creabest Scrapbooking

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen